• Post Thumb

Порадити ГДЗ у спільнотах:

Виберіть наступне рішення:

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1(А). МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА КІСТКОВОЇ ТА ХРЯЩОВОЇ ТКАНИН ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1(Б). МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА М'ЯЗОВОЇ ТКАНИНИ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2. ВТОМА У РАЗІ СТАТИЧНОГО І ДИНАМІЧНОГО НАВАНТАЖЕНЬ. ВПЛИВ РИТМУ І НАВАНТАЖЕННЯ НА РОЗВИТОК ВТОМИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №1. БУДОВА СУГЛОБІВ, ДОПОМОГА ПРИ УШКОДЖЕННЯХ ОПОРНО-РУХОВОЇ СИСТЕМИ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №3. МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА КРОВІ ЛЮДИНИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №2. ВИМІРЮВАННЯ ЧАСТОТИ СЕРЦЕВИХ СКОРОЧЕНЬ І АРТЕРІАЛЬНОГО ТИСКУ ПРАКТИЧНА РОБОТА №3. РЕАКЦІЯ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ НА ДОЗОВАНЕ НАВАНТАЖЕННЯ ПРАКТИЧНА РОБОТА №4. ВИВЧЕННЯ КРОВООБІГУ. ЗМІНИ В ТКАНИНАХ У РАЗІ ПОРУШЕННЯ КРОВООБІГУ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №4. ДІЯ ФЕРМЕНТІВ СЛИНИ НА КРОХМАЛЬ ПРАКТИЧНА РОБОТА №5. АНТРОПОМЕТРИЧНІ ВИМІРИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №6. АНАЛІЗ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ЗА ДОБУ ТА ВІДПОВІДНІСТЬ ЙОГО НОРМАМ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №5. БУДОВА ШКІРИ, НІГТЯ, ВОЛОСИНИ (МАКРОСКОПІЧНА І МІКРОСКОПІЧНА) ПРАКТИЧНА РОБОТА №7. ВИМІРЮВАННЯ ТЕМПЕРАТУРИ ТІЛА У ПАХВОВІЙ ЯМЦІ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №6. БУДОВА ГОЛОВНОГО МОЗКУ ЛЮДИНИ (ВИВЧЕННЯ ЗА МУЛЯЖАМИ, МОДЕЛЯМИ) ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №7. ВИЗНАЧЕННЯ АКОМОДАЦІЇ ОКА, РЕАКЦІЇ ЗІНИЦЬ НА СВІТЛО ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №8. ВИЯВЛЕННЯ СЛІПОЇ ПЛЯМИ НА СІТКІВЦІ ОКА ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №9. ВИМІРЮВАННЯ ПОРОГА СЛУХОВОЇ ЧУТЛИВОСТІ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №10. БЕЗУМОВНІ Й УМОВНІ РЕФЛЕКСИ ЛЮДИНИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №8. ДОСЛІДЖЕННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ПАМ'ЯТІ ПРАКТИЧНА РОБОТА №9. ВИЗНАЧЕННЯ ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ (ДОДАТОК 5) ПРАКТИЧНА РОБОТА №10. ВИЯВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ СХИЛЬНОСТЕЙ

Розпізнання тексту ГДЗ що на зображені:

ПРАКТИЧНА РОБОТА №10
ВИЯВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ СХИЛЬНОСТЕЙ
Матеріали: диференційно-діагностичний ' 2. Заповніть «Аркуш відповідей ДДО»,
І
опитувач (ДДО), розроблений Є. О.Кли- І проставивши знак «+» напроти вибрамовим (див. додаток 6). ' ної вами роботи в кожній вертикальній
І
1. Вивчіть ДДО і виберіть за кожним І колонці (їх п'ять, відповідно до кільйого пунктом вид роботи, якому ви б І кості типів професій).
І
віддали перевагу. І


3. Підрахуйте кількість знаків «+» у І Диференційно-діагностичний опитувач кожній вертикальній колонці. Сума їх І Якби вам довелося вибирати з двох і буде показником рівня вашої схиль- І можливих робіт (а чи б), яку вибраності до одного з типів професій. І І либви? 4. Зробіть' висновки.
І 1а — догляд за квітами 1б — обслуговувати машини, прила-
ди 2а — допомагати хворим, лікувати їх 26 — складати таблиці, схеми, програ-
ми для комп" ютерів За — контролювати якість книжко- 36 — спостерігати за розвитком росвих ілюстрацій, плакатів, художніх лин листівок 4а — обробляти матеріали (дерево, 4б — інформувати споживачів про тотканини, метал) вари (рекламувати, продавати) 5а — обговорювати. науково-популярні, 5б — обговорювати художні твори, книжки, статті п' єси, книжки, концерти ба — вирощувати молодняк тварин 6б — тренувати інших у певній галузі
діяльності (праця, навчання, спорт) 7а — копіювати малюнки, зображення, 7б — управляти вантажопідйомником, налагоджувати музичні інструменти трактором, електровозом 8а — повідомляти людям потрібні їм 8б — займатися художнім оформленвідомості (у довідковому бюро, на ек- ням (дизайном) виставок, вітрин, конскурсії) цертів, п'єс 9а — займатися ремонтом (одягу, тех- 96 — знаходити і виправляти помилки ніки, житла) в текстах, таблицях, малюнках 10а — лікувати тварин 10б — виконувати розрахунки, об-
числення 11а — створювати нові сорти рослин 11б — конструювати, проектувати нові промислові вироби (машини, одяг), будинки 12а — вирішувати суперечки між 12б — розбиратися у схемах, кресленлюдьми, переконувати, роз' яснювати, нях, таблицях (перевіряти, уточнювазаохочувати, карати ти, впорядковувати) 13а — працювати з гуртками худож- 13б — спостерігати, вивчати життя ньої самодіяльності живих організмів 14а — впроваджувати, налагоджувати 14б — надавати медичну допомогу прн медичні прилади й апарати травмах, опіках, пораненнях 15а — складати точні опнси явищ, 156 — створювати художні описи, подій, досліджуваних за допомогою зображення спостережуваних або уяввимірювальних приладів них подій 16а — робити лабораторні анал)зи 16б — вести прийом лікувати хвор х в медичних установах 17а — фарбувати або розписувати стіни 17б — виконувати монтаж будівель, приміщень, вироби збирати машини

18а — влаштовувати культпоходи, 185 — грати на сцені екскурсії
19а — виготовляти за кресленнями 195 — виготовляти креслення, копію- деталі, вироби (машини, одяг), зводи- вати карти
ти будинки
20а — боротися з хворобами рослин, 20б — працювати на комп' ютері шкідниками лісу, саду тощо
3. Заповніть «Аркуш відповідей ДДО», проставивши знак «+» напроти вибраної вами роботи в кожній вертикальній колонці (їх п'ять, відповідно до кількості типів професій).
Аркуш відпові дей ДДО
Знакова Художній
Природа Техніка Людина
система обрав
3 Х
1а 1б 2а 25 За
Зб 4а 4б 5а 5б
6а 6б 7а
76 8а 8б
9а 9б
10а 10б
11а 11б 12а 12б 13а
135 14а 14б 15а 15б
16а 16б 17а
17б 18а 18б
19а 19б
20а 20б
Бали Бали Бали Бали Бали 4. Підрахуйте кількість знаків «+» ' Розрізняють загальні та спеціальні
І
у кожній вертикальній колонці. Сума І здібності. Загальні здібності виявляїх і буде показником рівня вашої схиль- І ються у багатьох видах діяльності,
І
пості до одного з типів професій (П, Т, І спеціальні вЂ” в одному з видів діяль- Л, 3, Х). ' пості. Завдяки загальним здібностям
І
Серед істотних властивостей людини є І люди успішно оволодівають різними її здібності. І видами діяльності.
І
Здібності людини — це сукупність І Загальні та спеціальні здібності таких психофізіологічних властиво- І взаємопов'язані й доповнюють одне
І
стей, які необхідні для успішного І одного. Люди із загальними здібностявиконання однієї або кількох видів І ми легко переходять від однієї діяльІ
діяльності та є індив|дуальними, а саме І пості до іншої. А люди зі спеціальними властивІ конкретній людині. І здібностями можуть виконувати лише їстотною передумовою здібностей є І певний вид діяльності. задатки — спадкові особливості бу- І Розвитку здібностей сприяє раннє їх видови головного мозку, аналізаторів І явлення. Проте іноді умови не сприяють
І
та їх функціональні властивості. І ранньому виявленню здібностей. Але
за появи таких умов здібності можуть І взаємопов'язаних якостей.
І
виявитися й пізніше. І Прагнення до якого-небудь виду діяльРозрізняють фізичні й розумові здіб- І пості називають схильністю. Схильність
І
пості. Проте велику роль у розвитку І і здібності часто відповідають одне одноздібностей відіграє праця. І му і розвиваються разом. Але не завжди У межах однієї здібності люди можуть І зона свідчить про здібності.
І
виявляти різний їх рівень — низький, І Для кожної людини важливо, щоб достатній, високий. Вищий рівень роз- І її здібності і схильності були вчасно витку здібностей, передусім спеціаль- І помічені й розвинуті. Тому професійних, — це талант. на спрямованість, професійний відбір Обдарованість не можна визначити І і професійна освіта мають сприяти за будь-яким одним критерієм, ос- І виявленню та розвиткові здібностей кільки вона виявляється в наборі І і схильностей людини.