Шестикласники продовжують навчатися в основній школі. Це доволі спокійний рік, адже до всього нового школяр вже адаптувався за рік, а до іспитів та вищої школи ще дуже далеко. В цей час велике значення має якість викладання, адже поглиблюється та закладається предметна база для подальшого навчання. Завдання повинні бути орієнтовані не лише на реплікацію знань, але також на їх глибоке розуміння, можливість творчого підходу. Адже біологічно інтелектуальний розвиток дитини в цей час швидкий. Задля цього існують різноманітні та варіативні завдання, для виконання яких потрібно вміти спостерігати й аналізувати, узагальнювати, знаходити закономірності та залежності, встановлювати співвідношення між символьними, схематичними, предметними та вербальними моделями. Не варто вважати, що логіка формується лише на уроках математики, її покращує гарно побудований матеріал з будь-якого предмету.
В цей рік майже всі предмети такі самі, як і в п’ятикласників. Їх вивчення продовжується без особливих змін, поступово. Але додається ще біологія замість природознавства, а точніше ботаніка, та географія. Також в деяких закладах може викладатися економіка та право як 1 предмет, суспільнознавство, чи окремі.