• Post Thumb

Порадити ГДЗ у спільнотах:

Виберіть наступне рішення:

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1(А). МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА КІСТКОВОЇ ТА ХРЯЩОВОЇ ТКАНИН ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1(Б). МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА М'ЯЗОВОЇ ТКАНИНИ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2. ВТОМА У РАЗІ СТАТИЧНОГО І ДИНАМІЧНОГО НАВАНТАЖЕНЬ. ВПЛИВ РИТМУ І НАВАНТАЖЕННЯ НА РОЗВИТОК ВТОМИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №1. БУДОВА СУГЛОБІВ, ДОПОМОГА ПРИ УШКОДЖЕННЯХ ОПОРНО-РУХОВОЇ СИСТЕМИ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №3. МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА КРОВІ ЛЮДИНИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №2. ВИМІРЮВАННЯ ЧАСТОТИ СЕРЦЕВИХ СКОРОЧЕНЬ І АРТЕРІАЛЬНОГО ТИСКУ ПРАКТИЧНА РОБОТА №3. РЕАКЦІЯ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ НА ДОЗОВАНЕ НАВАНТАЖЕННЯ ПРАКТИЧНА РОБОТА №4. ВИВЧЕННЯ КРОВООБІГУ. ЗМІНИ В ТКАНИНАХ У РАЗІ ПОРУШЕННЯ КРОВООБІГУ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №4. ДІЯ ФЕРМЕНТІВ СЛИНИ НА КРОХМАЛЬ ПРАКТИЧНА РОБОТА №5. АНТРОПОМЕТРИЧНІ ВИМІРИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №6. АНАЛІЗ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ЗА ДОБУ ТА ВІДПОВІДНІСТЬ ЙОГО НОРМАМ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №5. БУДОВА ШКІРИ, НІГТЯ, ВОЛОСИНИ (МАКРОСКОПІЧНА І МІКРОСКОПІЧНА) ПРАКТИЧНА РОБОТА №7. ВИМІРЮВАННЯ ТЕМПЕРАТУРИ ТІЛА У ПАХВОВІЙ ЯМЦІ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №6. БУДОВА ГОЛОВНОГО МОЗКУ ЛЮДИНИ (ВИВЧЕННЯ ЗА МУЛЯЖАМИ, МОДЕЛЯМИ) ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №7. ВИЗНАЧЕННЯ АКОМОДАЦІЇ ОКА, РЕАКЦІЇ ЗІНИЦЬ НА СВІТЛО ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №8. ВИЯВЛЕННЯ СЛІПОЇ ПЛЯМИ НА СІТКІВЦІ ОКА ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №9. ВИМІРЮВАННЯ ПОРОГА СЛУХОВОЇ ЧУТЛИВОСТІ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №10. БЕЗУМОВНІ Й УМОВНІ РЕФЛЕКСИ ЛЮДИНИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №8. ДОСЛІДЖЕННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ПАМ'ЯТІ ПРАКТИЧНА РОБОТА №9. ВИЗНАЧЕННЯ ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ (ДОДАТОК 5) ПРАКТИЧНА РОБОТА №10. ВИЯВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ СХИЛЬНОСТЕЙ

Розпізнання тексту ГДЗ що на зображені:

ПРАКТИЧНА РОБОТА №9
ВИЗНАЧЕННЯ ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ (ДОДАТОК 5)
Обладнання: тести для визначення тем- І гає у виконанні чотирьох вправ, складпераменту.
І
ність яких поступово зростає.
І 2. Визначте силу нервової системи за
Ї
допомогою тренінг-тесту.
1. Визначте властивості нервової систе- І 3. Визначте за допомогою анкети власми шляхом якісної оцінки координації тивості та тип темпераменту.
І
рухів (виконується вдвох). Метод поля- І 4. Зробіть висновки.


Завдання 1 ! 3. Для оцінювання результатів необхід- 1. Поставте п яти і носки разом, руки І но підрахуватн кількість точок у кож-
І витягніть уперед, пальці розведіть. По- І ному квадраті та занести їх на графік стійте в такій позі 30 с, не хитаючись ! (на осі Х вЂ” номери квадратів, а на осі і утримуючи рівновагу. І х — кількість точок — від 10 до 50). 2. Поставте стопи ніг на одну лінію.
І При цьому и' ята однієї ноги повинна І Інтерпретація кривої результатїв торкатися носка другої. Руки витягніть ! І
Форма Характерис- Тил нервоуперед, Постійте так 30 с.
кривої тика темпу вої систе- 3; Стоячи на лівій нозі, прикладіть '
І роботи ми п' яту правої ноги до колінної чашечки ! лівої. Руки витягнігь уперед, пальці ! Випукла Теми макси- Сильнанеррозведіть. Постійте так 30 с. крива мально зрос- нова систе- 4. Та сама позиція, що і в третій вправі, І
тає до треть- ма але руки опущені вздовж тулуба. По- ого квадрастійте так 30 с. І та, а потім
І Аби зменшити вплив випадкових чин- ! знижується ників, впРави виконайте двічі. Оскіль- Рі на Максималь Нервова
Івна аксимальки треновані люди легко утримують рівновагу в першій вправі й зздовільно
І зберігається у другій, оцінку слід базувати на результатах третьої і четвертої вправ. Оцінюйте за п' ятибальною системою,
часу роботи беручи до уваги стійкість пози: стоїть І нерухомоІ хитасться; зміщує стопу; УвігнУта Початкове С е Р е Дн ь о-
І тремтять пальці й повіки. Дані занесіть ! крива знижен- слабка нердо таблиці. Біля відповідного бзла став!
ня темпу в вова систете знак «+». ! другому та ма І третьому І
квадратах І змінюється І його зросІ І танням І
Спадна Теми роботи Слабка нерІ
крива поступово нова систеІ знижуєтЬСя, ма ! починаючи з І І
другого квад! рата І І
Завдання 3 Висновок. Чим вищий бзл, тим кращий ! Визначте за допомогою анкети властистав нервової системи і рухливіші нер- ! вості та тип темпераменту.
І вові процеси. ! 1нструкція. Запитання анкети передЗавдання 2 ! бачають відповіді, що оцінюються за Визначте силу нервової системи (тре- ! п' ятибальною системою. нінг-тест). 1. Поставте напроти кожного запитан-
І
1. Аркуш паперу розділіть на шість роз- ! ня бал «5» у разі позитивної відповіді ташованих у два ряди квадратів. («так»); бал «4» — швидше «так», 2. За 30 с проставте в кожному з ! ніж «ні»; бал «3» — буває по-різному; них максимальну кількість крапок, ! «2» — швидше «ні», піж «так»; бал переходячи від одного квадрата до ! «1» — «ні», другого в точно фіксований час (по І 2. Уважно прочитайте запитання і од- 5 с на квадрат). І ! разу дайте відповідь.

Ле пі'и Запитання Бал
1 Чи розпочинаєте ви що-небудь на власний ризик?
2 Чи можете ви в разі необхідності виконувати на досить високому рівні нецікаву роботу?
3 Чи впливають на вашу працездатність шум, яскраве світло,'
інші подразники?
4 Чи володієте ви собою у складній ситуації?
5 Чи властиве вам прагнення змушувати інших дотримуватися
правил поведінки, яких дотримуєтеся ви самі?
6 Чи характерна для вас раптова зміна настрою?
7 Чи часто ви кидаєте розпочату справу?
8 Чи важко вас вивести зі стану рівноваги?
9 Чи втрачаєте ви терпіння, пояснюючи щось?
10 Якщо ви переконані у своїй правоті, а з вами не погоджуються, чи здатні ви зберігати спокій?
11 Чи властиве вам відверте виявлення свого захоплення вчинками інших або осудження їх?
12 Чи характерне для вас у разі необхідності швидке прийняття рішення?
13 Чи легко ви переключаєтеся з одного виду діяльності на
інший?
14 Чи заважають вам давні звички виконувати нову роботу, нові
завдання?
15 Чи швидко ви включаєтесь у роботу?
3. Опрацюйте дані дослідження, вико- І важеність нервових процесів. Бали по
І
ристовуючи наведену інструкцію. них також обчислюють у зворотному по- Інструкція обробки результатів анкету- І рядку. Рівень урівноваженості нервових вання. Запитання 1 — 5 характеризують І процесів визначають аналогічно тому,
І
силу нервових процесів обстежуваного. І як визначалась їх сила. Браховуточи відповіді на запитання 2„пе- І Запитання 11 — 15 характеризують рухІ
рераховують бали у зворотному порядку, І ливість нервових процесів. Бали по тобто якщообстежуванийпоставив 5 балів, ' них також обчислюють так само, як
І
записують 1 бал; 4 бали — 2; 3 бали — 3; І і в перших двох випадках.
2 бали — 4; 1 бал — 5. Сума балів від 20 І Відповіді на запитання 1 — 5, 6 — 10, до 25 означає дуже високий рівень сили І 11 — 15 дають змогу визначити тип темпенервових процесів; від 15 до 19 — високий, І раменту. Якщо сума балів за кожною грувід 10 до 14 — середній; від 5 до 9 — низь- І пою цих питань перевищує 13, ставлять кий; від 0 до 4 — дуже низький. І знак «+», якщо не перевищує — знак Запитання 6 — 10 відображають урівно- І « — ». Результати занесіть до таблиці.
І
Таблиця
Тип темпера- Сила нервових про- Урівноваженість Рухливість нервоменту цесів нервових процесів вих процесів
Ваші Ваші Ваші
дані дані дані Сангвінік + + + Холерик + +

Флегматик + +
Меланхолік +
їі:ожналюдинанеповторна, бо має індиві- І ризується великою силою і рухливістю дуальні характеристики показників фізіо- І нервових процесів, урівноваженістю
І
логічних процесів і психічної діяльності. І процесів збудження і гальмування. Це Люди по-різному пристосовуються до ' так званий жвавий тип, якому відповідає умов навколишнього середовища, по-різ- І сангвінічний тип темпераменту. Люди ному поводяться в екстремальних ситуа- ' з таким типом нервової системи (сангІ
ціях, мають різні схильності й здібності, І вініки) відрізняються широкими інтевиявляють різну здатність до навчання І ресами, допитливі, енергійні, з великим
І
и оволодіння різними професіями. І самовладанням і стриманістю характеру. Темперамент характеризує індивіда І Другий тип нервової системи характериз боку динамічних особливостей його І зується великою силою, але малою рухпсихічної діяльності (темпу, ритму, ін- І ливістю (інертністю) нервових процесів, тенсивності психічних процесів і станів). ' урівноваженістю процесів збудження
І
Основні компоненти темпераменту: за- І і гальмування. Це спокійний тип нервової гальна активність індивіда, його рух- І системи. Він притаманний флегматичІ
ливість (рухова активність) і емоційність. І ному типу темпераменту. Люди з таким І.П.Павлов відкрив три властивості І типом нервової системи (флегматики) процесів збудження та гальмування: І у міру енергійні й наполегливі, їм властисила, рухливість і врівноваженість. Сила І ва постійність у звичках і схильностях. збуджувальних процесів характеризує ' Третій тип нервової системи характериІ
здатність нейронів кори великого мозку І зується великою силою, рухливістю, але до тривалого значного збудження, а сила І неврівноваженістю нервових процесів
І
гальмівних процесів — здатність клітин І (переважають процеси збудження над кори до підтримування тривалого стану ' гальмуванням). Це неврівноважений
І
гальмування. Рухливість нервових про- І тип нервової системи. Він притаманний цесів — це здатність кіркових нейронів І холеричному типу темпераменту. Люди
І
швидко переходити від стану збудження І з таким типом нервової системи (холедо стану гальмування та навпаки. Врів- І рики) легко збуджуються, нестримані; новаженість нервових процесів характе- І зони енергійні, сміливі в судженнях
І
ризує співвідношення процесів гальму- І і схильні до рішучих дій, але іноді невання і збудження. В одних людей ці два ' обачні к своїх вчинках.
І
процеси взаємно врівноважені, а в інших І Четвертий тип нервової системи характерівновага не спостерігається: переважає ризується слабкістю нервових процесів,
І
процес гальмування або збудження. І їх нестійкістю. Він збігається з меланОтже, комбінації зазначених властивос- І холічним типом темпераменту. Люди
І
тей нервових процесів утворюють чотири І з таким типом нервової системи (меланосновних типи вищої нервової діяль- І холіки) характеризуються боязкістю, ності: сильний врівноважений рухливий, І замкненістю, надмірною чутливістю, сильний врівноважений інертний, силь- І схильні перебільІпувати труднощі. Але ний неврівноважений„слабкий. зони мають тонку душевну організацію, Перший тип нервової системи характе- І часта виражають ссбе в мистецтві.
І