• Post Thumb

Порадити ГДЗ у спільнотах:

Виберіть наступне рішення:

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1(А). МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА КІСТКОВОЇ ТА ХРЯЩОВОЇ ТКАНИН ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1(Б). МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА М'ЯЗОВОЇ ТКАНИНИ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2. ВТОМА У РАЗІ СТАТИЧНОГО І ДИНАМІЧНОГО НАВАНТАЖЕНЬ. ВПЛИВ РИТМУ І НАВАНТАЖЕННЯ НА РОЗВИТОК ВТОМИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №1. БУДОВА СУГЛОБІВ, ДОПОМОГА ПРИ УШКОДЖЕННЯХ ОПОРНО-РУХОВОЇ СИСТЕМИ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №3. МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА КРОВІ ЛЮДИНИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №2. ВИМІРЮВАННЯ ЧАСТОТИ СЕРЦЕВИХ СКОРОЧЕНЬ І АРТЕРІАЛЬНОГО ТИСКУ ПРАКТИЧНА РОБОТА №3. РЕАКЦІЯ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ НА ДОЗОВАНЕ НАВАНТАЖЕННЯ ПРАКТИЧНА РОБОТА №4. ВИВЧЕННЯ КРОВООБІГУ. ЗМІНИ В ТКАНИНАХ У РАЗІ ПОРУШЕННЯ КРОВООБІГУ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №4. ДІЯ ФЕРМЕНТІВ СЛИНИ НА КРОХМАЛЬ ПРАКТИЧНА РОБОТА №5. АНТРОПОМЕТРИЧНІ ВИМІРИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №6. АНАЛІЗ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ЗА ДОБУ ТА ВІДПОВІДНІСТЬ ЙОГО НОРМАМ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №5. БУДОВА ШКІРИ, НІГТЯ, ВОЛОСИНИ (МАКРОСКОПІЧНА І МІКРОСКОПІЧНА) ПРАКТИЧНА РОБОТА №7. ВИМІРЮВАННЯ ТЕМПЕРАТУРИ ТІЛА У ПАХВОВІЙ ЯМЦІ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №6. БУДОВА ГОЛОВНОГО МОЗКУ ЛЮДИНИ (ВИВЧЕННЯ ЗА МУЛЯЖАМИ, МОДЕЛЯМИ) ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №7. ВИЗНАЧЕННЯ АКОМОДАЦІЇ ОКА, РЕАКЦІЇ ЗІНИЦЬ НА СВІТЛО ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №8. ВИЯВЛЕННЯ СЛІПОЇ ПЛЯМИ НА СІТКІВЦІ ОКА ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №9. ВИМІРЮВАННЯ ПОРОГА СЛУХОВОЇ ЧУТЛИВОСТІ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №10. БЕЗУМОВНІ Й УМОВНІ РЕФЛЕКСИ ЛЮДИНИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №8. ДОСЛІДЖЕННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ПАМ'ЯТІ ПРАКТИЧНА РОБОТА №9. ВИЗНАЧЕННЯ ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ (ДОДАТОК 5) ПРАКТИЧНА РОБОТА №10. ВИЯВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ СХИЛЬНОСТЕЙ

Розпізнання тексту ГДЗ що на зображені:

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №9
ВИМІРЮВАННЯ ПОРОГА СЛУХОВОЇ ЧУТЛИВОСТІ
Обладнання: механічний годинник, І го мозку, де й формується відповідна сантиметрова лінійка.
І
гама почуттів. Амплітуду хвильових
ХІД РОБОТИ
І коливань називають звуковим тиском.
Величину звукового тиску вимірюють
порі
допомогою годинника (Роботу виконуй- І Наше вухо здатне сприймати звукові те утрьох). Один учень сидить на стІльц1 І
І
коливання в діапазоні від
1з заплющеними очима Ругии Учень І 20 тис. Гц (20 кГц). Частоту ни че повільно наближає до нього механічний І
іо т ц називають інІрразвуком, а понад годинник, доки той не почує його звук. І
20 кГц — ультразвуком.
Третій учень сантиметровою лінійкою І
Слухова сенсорна система має перифевимірює відстань, на якій було почуто І
І ричний відділ (орган слуху), провідзвук, від годинника до першого учня.
никовий відділ (слуховий нерв) і цен- 2. Демонстрація слухової адаптації І
тральний відділ (слуховий центр кори (умови досліду аналогічні першому).
кінцевого мозку).
Піднести годинник до вуха першого учня І
І Поріг слухової чутливості у правому і потримати 5 с, а потім поступово відда- І
' та лівому вухах можуть дещо відрізляти його, доки учень уже не буде чути І
нятися. Наприклад, відстань від гохід годинника. Виміряти цю відстань.
3. 3 б'
І
ро іть висновки. І
динника з почутим звуком до зовнішІ нього слухового проходу правого вуха
ВИКОНАННЯ РОБОТИ досліджувапого може бути 23 см, а до Відчуття звуку пов' язане із хвильовими І лівого — 25 см.
коливаннями повітря, які в слуховій І Відстань до годинника, що віддаляєтьсенсорній системі, перетворившись на І ся, збільшилась до 32см.
нервові імпульси, несуть інформацію І Таким чином, поріг чутливості вуха
І
про зміни в довкіллі до кори велико- І свідчить про гостроту слуху.