• Post Thumb

Порадити ГДЗ у спільнотах:

Виберіть наступне рішення:

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1(А). МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА КІСТКОВОЇ ТА ХРЯЩОВОЇ ТКАНИН ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1(Б). МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА М'ЯЗОВОЇ ТКАНИНИ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2. ВТОМА У РАЗІ СТАТИЧНОГО І ДИНАМІЧНОГО НАВАНТАЖЕНЬ. ВПЛИВ РИТМУ І НАВАНТАЖЕННЯ НА РОЗВИТОК ВТОМИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №1. БУДОВА СУГЛОБІВ, ДОПОМОГА ПРИ УШКОДЖЕННЯХ ОПОРНО-РУХОВОЇ СИСТЕМИ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №3. МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА КРОВІ ЛЮДИНИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №2. ВИМІРЮВАННЯ ЧАСТОТИ СЕРЦЕВИХ СКОРОЧЕНЬ І АРТЕРІАЛЬНОГО ТИСКУ ПРАКТИЧНА РОБОТА №3. РЕАКЦІЯ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ НА ДОЗОВАНЕ НАВАНТАЖЕННЯ ПРАКТИЧНА РОБОТА №4. ВИВЧЕННЯ КРОВООБІГУ. ЗМІНИ В ТКАНИНАХ У РАЗІ ПОРУШЕННЯ КРОВООБІГУ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №4. ДІЯ ФЕРМЕНТІВ СЛИНИ НА КРОХМАЛЬ ПРАКТИЧНА РОБОТА №5. АНТРОПОМЕТРИЧНІ ВИМІРИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №6. АНАЛІЗ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ЗА ДОБУ ТА ВІДПОВІДНІСТЬ ЙОГО НОРМАМ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №5. БУДОВА ШКІРИ, НІГТЯ, ВОЛОСИНИ (МАКРОСКОПІЧНА І МІКРОСКОПІЧНА) ПРАКТИЧНА РОБОТА №7. ВИМІРЮВАННЯ ТЕМПЕРАТУРИ ТІЛА У ПАХВОВІЙ ЯМЦІ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №6. БУДОВА ГОЛОВНОГО МОЗКУ ЛЮДИНИ (ВИВЧЕННЯ ЗА МУЛЯЖАМИ, МОДЕЛЯМИ) ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №7. ВИЗНАЧЕННЯ АКОМОДАЦІЇ ОКА, РЕАКЦІЇ ЗІНИЦЬ НА СВІТЛО ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №8. ВИЯВЛЕННЯ СЛІПОЇ ПЛЯМИ НА СІТКІВЦІ ОКА ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №9. ВИМІРЮВАННЯ ПОРОГА СЛУХОВОЇ ЧУТЛИВОСТІ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №10. БЕЗУМОВНІ Й УМОВНІ РЕФЛЕКСИ ЛЮДИНИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №8. ДОСЛІДЖЕННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ПАМ'ЯТІ ПРАКТИЧНА РОБОТА №9. ВИЗНАЧЕННЯ ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ (ДОДАТОК 5) ПРАКТИЧНА РОБОТА №10. ВИЯВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ СХИЛЬНОСТЕЙ

Розпізнання тексту ГДЗ що на зображені:

ПРАКТИЧНА РОБОТА №5
АНТРОПОМЕТРИЧНІ ВИМІРИ
Обладнання та матеріали: ростомір, І то-масовий показник у хлопців дорівмедичні ваги, сантиметрова стрічка. І нює 56, у дівчат — 54,5.
І
І Середня вага тіла в хлопців у 14 років І становить 45,5кг, у дівчат — 47,5кг.
І
1. Виміряите свіи зріст. І Середній обсяг грудної клітини 2. За допомогою вагів визначте свою І у 14 років становить 75,7см, у дівмасу тіла. І чат — 75см.
3. Визначте свій зросто-масовий показ- І Показники у дівчат: довжина ноги— ник, віднімаючи від показника зросту І 81см, окружність шиї вЂ” 30см, окружІ
цифру 100. І ність грудей — 85см, талії — 58см, 4. Зніміть мірки з фігури (роботу ви- І стегон — 90см, зап'ястка — 15см. Паконуйте парами: дівчата з дівчатами, І раметри хлопця: довжина ноги — 86см, хлопці з хлопцями). Порівняйте дані І окружність шиї вЂ” 35см, окружність вимірів (довжина ніг, окружність І грудей — 90см, талії — 74см, стегон— шиї, грудей, талії, стегон, зап'ястка) І 84см„зап'ястка — 17см.
двох-трьох осіб і визначте середнє І Якщо виміряні антропометричні показзначення. І ники вписуються у ці норми, це свідІ
5. Порівняйте свої антропометричні І чить про нормальний обмін речовин, дані з визначеним середнім значенням І гарний стан здоров' я та раціональне
І
по класу. І харчування.
6. Зробіть висновки. І Значне відхилення від цих показників
І
І свідчить про нераціональне харчування, І невиконання вимог здорового способу
ВИКОНАННЯ РОБОТИ
Середній зріст хлопців у 14 років скла- І життя, порушення обміну речовин або дає 156см, у дівчат — 154,5см, зрос- І про інші захворювання.