• Post Thumb

Порадити ГДЗ у спільнотах:

Виберіть наступне рішення:

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1. МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА КІСТКОВОЇ, ХРЯЩОВОЇ ТА М'ЯЗОВОЇ ТКАНИН ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2. ВТОМА ЗА СТАТИЧНОГО Й ДИНАМІЧНОГО НАВАНТАЖЕННЯ. ВПЛИВ РИТМУ Й НАВАНТАЖЕННЯ НА РОЗВИТОК ВТОМИ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №3. МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА КРОВІ ЛЮДИНИ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №4. ДІЯ ФЕРМЕНТІВ СЛИНИ НА КРОХМАЛЬ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №5. БУДОВА ШКІРИ, НІГТЯ, ВОЛОСИНИ (МІКРОСКОПІЧНА Й МАКРОСКОПІЧНА) ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №6. БУДОВА ГОЛОВНОГО МОЗКУ ЛЮДИНИ (ВИВЧЕННЯ ЗА МУЛЯЖАМИ, МОДЕЛЯМИ ТА ВОЛОГИМИ І ПЛАСТИНЧАСТИМИ ПРЕПАРАТАМИ) ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №7. ВИЗНАЧЕННЯ АКОМОДАЦІЇ ОКА, РЕАКЦІЇ ЗІНИЦЬ НА СВІТЛО ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №8. ВИЯВЛЕННЯ СЛІПОЇ ПЛЯМИ НА СІТКІВЦІ ОКА ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №9. ВИМІРЮВАННЯ ПОРОГА СЛУХОВОЇ ЧУТЛИВОСТІ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №10. БЕЗУМОВНІ Й УМОВНІ РЕФЛЕКСИ ЛЮДИНИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №1. БУДОВА СУГЛОБІВ. ДОПОМОГА ПРИ УШКОДЖЕННЯХ ОПОРНО-РУХОВОЇ СИСТЕМИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №2. ВИМІРЮВАННЯ ЧАСТОТИ СЕРЦЕВИХ СКОРОЧЕНЬ (ЧСС) І АРТЕРІАЛЬНОГО ТИСКУ (АТ) ПРАКТИЧНА РОБОТА №3. РЕАКЦІЯ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ НА ДОЗОВАНЕ НАВАНТАЖЕННЯ ПРАКТИЧНА РОБОТА №4. ВИВЧЕННЯ КРОВООБІГУ. ЗМІНИ В ТКАНИНАХ ПРИ ПОРУШЕННІ КРОВООБІГУ ПРАКТИЧНА РОБОТА №5. АНТРОПОМЕТРИЧНІ ВИМІРИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №6. АНАЛІЗ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ЗА ДОБУ ТА ВІДПОВІДНІСТЬ ЙОГО НОРМАМ ПРАКТИЧНА РОБОТА №7. ВИМІРЮВАННЯ ТЕМПЕРАТУРИ ТІЛА В ПАХВОВІЙ ДІЛЯНЦІ ПРАКТИЧНА РОБОТА №8. ДОСЛІДЖЕННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ПАМ'ЯТІ ПРАКТИЧНА РОБОТА №9. ВИЗНАЧЕННЯ ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ ПРАКТИЧНА РОБОТА №10. ВИЯВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ СХИЛЬНОСТЕЙ

Розпізнання тексту ГДЗ що на зображені:

ПРАКТИЧНА РОБОТА №10
ВИЯВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ СХИЛЬНОСТЕЙ
МЕТА: визначати власні професійні ХІД РОБОТИ схильності.
1. Припустимо, що після відповідного ОВЛАДЯА~~Я: ~~б~~ц~ «Класифіка І навчання ви зможете виконати певну
І
ція професій» (за Є. Клімовим). роботу. У кожній з 20 пар видів трудоІ
вої діяльності в опитувальнику виберіть
І з двох можливих варіантів лише один
І
(«а» чи «б»).
Опитувальнин
Вид трудової діяльності Вид трудової діяльності 1а. Доглядати за тваринами або 1б. Обслуговувати машини, прилади
(стежити за їх роботою, регулювати) 2а. Допомагати хворим, лікува- або 2б. Складати таблиці, схеми, програти їх ми для обчислювальних машин За. Спостерігати за якістю книж- або Зб. Спостерігати за станом, розвиткових ілюстрацій, плакатів ком рослин
4а. Обробляти матеріали (дерево, або 4б. Доводити товари до споживача тканину, метал, пластмасу) (рекламувати, продавати) 5а. Обговорювати науково-популяр- або 5б. Обговорювати художні книги, ні книги, статті и' єси, концерти



ба. Вирощувати тварин або 66. Тренувати товаришів або молодших школяр1в виконувати певні дії (трудові, навчальні, спортивні) 7а. Копіювати малюнки, зобра- або 76. Керувати будь-яким вантажним жеиня, настроювати музичні ін- засобом (підйомним чи транспортструменти ним) 8а. Повідомляти, роз' яснювати або 86. Художньо оформляти виставки, людям потрібні відомості (у довід- вітрини (або брати участь у підготовці ковому бюро, на екскурсії тощо) п'єс, концертів) 9а. Ремонтуватиречі, вироби(одяг„або 96. Шукати і виправляти помилки техніку, житло) в текстах„таблицях, малюнках 10а. Лікувати тварин або 106. Виконувати обчислення„розра-
хунки 11а. Виводити нові сорти рослин або 116. Конструювати, проектувати нові види промислових виробів, машини, будівлі 12а. Вирішувати суперечки, свар- або 126. Розбиратися в кресленнях, схекн, переконувати, роз' яснювати, мах, таблицях (перевіряти, уточню- заохочувати„карати вати їх, упорядковувати) 13а. Брати участь у художній са- або 136. Спостерп ати за м1кроорган1змодіяльності мами 14а. Обслуговувати, налагоджувати або 146. Надавати людям першу медичну медичні прилади, апарати допомогу 15а, Складати точні описн, звіти або 156. Художньо описувати, зображувапро спостережува1лі явища, події ти под1ї (спостережувані чи уявні) 16а. Робити лабораторні аналізи або 166. Приймати, оглядати хворих, у л1карні спілкуватися з ними, призначати
л1кування 17а. Фарбувати й розписувати ст1ни або 176. Здійснювати монтзж машин, приміщення, поверхню виробів приладів 18а. Організовувати культпоходи або 186. Грати на сцені, брати участь до театру, музею, проводити екс- у концертах курсії їл туристичн1 походи 19а. Виготовляти за креслеянями або 196. Розробляти креслення, коп1ювадеталі виробів, машин, одягу, бу- ти креслення дувати буд1вл1 20а. Вести боротьбу з хворобами або 206. Прац1оватп па комп' ютері рослин, зі шкідниками л1су, саду . У бланку для відповідей відзначте І на — природа», Т -- «л1однна — - техн1
І брании варіант знаком «+». ка» р, і — - «леодина — — знак», Х вЂ” «л1оди . ПІдрахуйте кількість проставлених І па — - художній образ», Л -- «людина—
І люс1в в кожн1Й 3 и яти Веї»тикальенлх І людина». олонок бланку відповлдей. Найбільша І 4. Зробіть висновок іза таблицею «Кла
І ількість пл1осів буде по~азн~~ом ви- І снфікація про1)1ссій»), 11ку сферу діяль аженост1 усвідомленої схильності до ' ност1 вам наїлбільш доц1льно обрати длч
І
евного типу професій: П вЂ” «люди- І майбут11ьої професІї.
Бланк ві дповідей
П Т Л 3 Х
1а 1б 2а 26 За
36 4а 4б ба бб
ба 6б 7а
7б 8а 8б
9а Яб
10а 10б
11а 11б 12а 12б 13а
13б 14а 14б 1ба 1бб
16а 16б 17а
176 18а 18б
19а 19б
20а 20б
Усього Усього Усього Усього Усього
«+» «+» «+» «+» «+»
Класифікація професій
Тип професій Приклади професій Людина — Природа Садівник, технолог харчової промисловості, працівник
(Л-П) лісового господарства, квітникар, птахівник, тваринник, мисливець, рибалка, лісоруб, агроном, зоотехнік,
ветеринар, еколог, генетик, геолог, ботанік, зоолог,
метролог тощо
Людина — Техніка Технік, технолог, інженер, механік, слюсар, водій, ма-
(Л-Т) шиніст, електромонтажник, токар, зварювальник тощо
Людина — Людина Вихователь дошкільних закладів або дитячих будинків,
(Л-Л) учитель, тренер, лікар, медична сестра, суддя, адвокат,
юрисконсульт, слідчий, працівник міліції, адміністратор,
менеджер, соціолог, психолог, журналіст
Людина — Знакова Вухгалтер, економіст, поштар, стенографіст, радист, філосистема (Л-3) лог, історик, математик, бібліотекар, диспетчер„нотаріус,
архіваріус, діловод, коректор, редактор тощо
Людина — Худож- Архітектор, дизайнер, скульптор, модельєр, художник,
ній образ (Л-Х) режисер, композитор, диригент, музикант, вокаліст,
актор, ювелір, реставратор, маляр, шліфувальник каменю, майстер розпису тощо
Люди відрізняються не тільки за зовніш- І навчальної, трудової, наукової, творчої
І
нім виглядом, темпераментом, характе- І діяльності, які є основою життєвого
І
ром, поведінкою, а й здібностями. І успіху. Здібності людини виявляються Здібності — це стійкі індивідуальні ' тільки в результатах навчання та праці. психологічні властивості людини, її ін- І Якщо зона від природи талановита або
І
телекту, від яких залежать досягнення І навіть геніальна, але нічому не навчи-
лася й нічого не створила, її здібності 1 чуттєвим, образним сприйняттям сві- І
залишаться нереалізованими. ту, уявою.
Складовими здібностей є природна об- 1 Так, обдарованість до малювання дарованість і психологічні особливості 1 пов' язана з відчуттям пропорцій, світлюдини, від яких залежить швидкість І ла, кольорів, образною та кольоровою оволодіння знаннями, уміннями та 1 пам яттю, особливими якостями рухово-
1
навичками. І го аналізатора, що створює можливість Природна обдарованість, або задат- 1 тонких рухів. Музична обдарованість
І
ки, — це передумова здібностей, І пов' язана з тонким слухом, відчуттям підгрунтя для їх розвитку. Вроджені І ритму, музикальною пам' яттю.
задатки є в кожної людини, але їх І Інтелектуальна обдарованість створозвиток залежить від умов вихован- рює умови для розвитку наукових
І
ня, навчання та праці. Щоб задатки 1 і конструкторських здібностей. Вона стали здібностями, їх треба розвивати І пов"язана з абстрактно-логічним миснавчанням і працею. ленням, здатністю до пошуку глибинОбдарованість має спадковий харак- ' них зв' язків між предметами та явищаІ
тер. Однак для реалізації спадкових 1 ми, умінням проводити аналіз, синтез особливостей потрібні певні умови та ' й узагальнення, робити висновки тощо. обставини. Фізична обдарованість проявляєтьСпеціальна обдарованість може бути ху- 1 ся у спортсменів, танцюристів. Вона
І
дожньою„інтелектуальною та фізичною. 1 пов' язана не тільки з певною сприятлиДо художньої обдарованості належать ' вою для даного виду спорту будовою тіла,
І
здібності до малювання, музики, по- І а й із будовою рухового аналізатора, що етичного, акторського мистецтв. Ці І створює можливість для надзвичайно точвиди обдарованості більше пов' язані з І ного координування рухів, м'язів тощо.