• Post Thumb

Порадити ГДЗ у спільнотах:

Виберіть наступне рішення:

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1. МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА КІСТКОВОЇ, ХРЯЩОВОЇ ТА М'ЯЗОВОЇ ТКАНИН ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2. ВТОМА ЗА СТАТИЧНОГО Й ДИНАМІЧНОГО НАВАНТАЖЕННЯ. ВПЛИВ РИТМУ Й НАВАНТАЖЕННЯ НА РОЗВИТОК ВТОМИ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №3. МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА КРОВІ ЛЮДИНИ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №4. ДІЯ ФЕРМЕНТІВ СЛИНИ НА КРОХМАЛЬ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №5. БУДОВА ШКІРИ, НІГТЯ, ВОЛОСИНИ (МІКРОСКОПІЧНА Й МАКРОСКОПІЧНА) ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №6. БУДОВА ГОЛОВНОГО МОЗКУ ЛЮДИНИ (ВИВЧЕННЯ ЗА МУЛЯЖАМИ, МОДЕЛЯМИ ТА ВОЛОГИМИ І ПЛАСТИНЧАСТИМИ ПРЕПАРАТАМИ) ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №7. ВИЗНАЧЕННЯ АКОМОДАЦІЇ ОКА, РЕАКЦІЇ ЗІНИЦЬ НА СВІТЛО ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №8. ВИЯВЛЕННЯ СЛІПОЇ ПЛЯМИ НА СІТКІВЦІ ОКА ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №9. ВИМІРЮВАННЯ ПОРОГА СЛУХОВОЇ ЧУТЛИВОСТІ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №10. БЕЗУМОВНІ Й УМОВНІ РЕФЛЕКСИ ЛЮДИНИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №1. БУДОВА СУГЛОБІВ. ДОПОМОГА ПРИ УШКОДЖЕННЯХ ОПОРНО-РУХОВОЇ СИСТЕМИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №2. ВИМІРЮВАННЯ ЧАСТОТИ СЕРЦЕВИХ СКОРОЧЕНЬ (ЧСС) І АРТЕРІАЛЬНОГО ТИСКУ (АТ) ПРАКТИЧНА РОБОТА №3. РЕАКЦІЯ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ НА ДОЗОВАНЕ НАВАНТАЖЕННЯ ПРАКТИЧНА РОБОТА №4. ВИВЧЕННЯ КРОВООБІГУ. ЗМІНИ В ТКАНИНАХ ПРИ ПОРУШЕННІ КРОВООБІГУ ПРАКТИЧНА РОБОТА №5. АНТРОПОМЕТРИЧНІ ВИМІРИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №6. АНАЛІЗ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ЗА ДОБУ ТА ВІДПОВІДНІСТЬ ЙОГО НОРМАМ ПРАКТИЧНА РОБОТА №7. ВИМІРЮВАННЯ ТЕМПЕРАТУРИ ТІЛА В ПАХВОВІЙ ДІЛЯНЦІ ПРАКТИЧНА РОБОТА №8. ДОСЛІДЖЕННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ПАМ'ЯТІ ПРАКТИЧНА РОБОТА №9. ВИЗНАЧЕННЯ ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ ПРАКТИЧНА РОБОТА №10. ВИЯВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ СХИЛЬНОСТЕЙ

Розпізнання тексту ГДЗ що на зображені:

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №9
ВИМІРЮВАННЯ ПОРОГА СЛУХОВОЇ ЧУТЛИВОСТІ
МЕТА: визначити поріг індивідуальної І та внутрішнього. Зовнішнє вухо вклюслуховоїчутливості таздатністьслухо- чає вушну раковину„утворену еласІ
І
вої сенсорної системи до адаптації. І тичним хрящем, і зовнішній слуховий ОБЛАДНАННЯ; механічний годинник, ' прохід — дещо зігнутий канал, який
!
сантиметрова лінійка. закінчується барабанною перетинкою
ХІД РОБОТИ
І
(тонкою сполучнотканинною пластинІ кою). Барабанна перетинка відокремлює І.В наченнЯабсо огопоРога У У* І зовнішнє вухо від середнього. Звукові (Виконується у групах з трьох учнів)' І коливання повітря вловлюються вушІ
1. Перший Учень сидить на стільці із І ною раковиною потрапляють до зов-
9
нішнього слухового проходу і спричиняповільно наближає до вуха першого ють коливання барабанної перетинки. учня механічнии годинник доти, доки І Середнє вухо скла ається з порожнини, той не почує його звук. Трет1и учень І заповненої повітрям, і трьох маленьких,
послідовно зв' язаних між собою слухових кісточок — молоточка, коваделка
І і стремі нцл. Порожнина міститься 2. Повторіть досл1д трнчі для лівого
між ара анною перетинкою і перегоі правого вуха. Запишіть одержані дані І
родками внутрішнього вуха у глибині й знайдіть середнє значення.
скроневої кістки. Вона сполучається П. Демонстрація слухової адаптації. І
з носоглоткою вузьким каналом — слу(Виконується у групах з трьох учнів).
ховою (свстахісвою) трубою. Надход- 1. Другий учень підносить годинник І
ження повітря по цій трубі (під час близько до вуха першого учня. За 4 — 5 с '
ковтання або якщо розкрити рота) другий учень починає повільно від- І
вирівнює тиск з обох боків барабанної даляти його від вуха першого учня
перетинки. Слухові кісточки передають доти, доки той не перестане чути звук І
І і підсилюють звукові коливання барагодинника.
банної перетинки на внутрішнє вухо.
2. Третій учень вимірює відстань від
У стінці між порожниною середнього вуха першого учня до точки, коли той '
вуха і порожниною внутрішнього вуха перестав чути звук годинника. Чому І
є два невеликі отвори — овальне вікно, вона більша, ніж у разі наближення І
годинника до вуха? І
закрите основою стремінця, й округле 3. 3 б'
ві кно, закрите тонкою сполучнотканинЗробіть висновок: яка величина
І ною перетинкою. Звукові коливання, індивідуального порога слухової чут- І
що передаються зі стремінця через ливості; про що свідчить підвищення '
І овальне вікно на рідину, яка заповнює порога слухової чутливості у другому І
дос і і?
досліді. внутрішнє вухо, повертаються в поІ рожнину середнього вуха на мембрану
ВИКОНАННЯ РОБОТИ кі>углого ві,, а
Слух — чуття, що забезпечує сирий- І Внутрішнє вухо представлене лабіринІ
няття звукових коливань. Слухова І том (системою каналів), розташованим сенсорна система складається з таких І у глибині скроневої кістки черепа. У лаІ
частин: периферичної (орган слуху), І біринті містяться одразу два органи: провідникової (слуховий нсрв) і цен- І орган слуху — завитка й орган рівнотральної вЂ” слухова зона у скроневій І ваги — вестибулярний апарат.
частині кори головного мозку. І Звукові хвилі, потрапляючи в зовнішВухо — орган слуху та рівноваги, пери- І ній слуховий прохід, підсилюються у ферична частина слухового аналізатора. І 2 — 2,5 разів і спричиняють коливання Це — парний орган, що складається із І барабанної перетинки. Ці коливання трьох відділів: зовні шнього, середнього І передаються на слухові кісточки серед-
нього вуха, які зменшують ампліту- І слуховим нервом до головного мозку.
І
ду коливань і збільшують їхню силу І Людина сприимає звуки з частотою ков 30-40 разів. Коливання кісточок І ливань від 16 до 20 кГц. 3 віком сприйпримушують вібрувати перегородку І няття високих частот знижується.
І
внутрішнього вуха — мембрану оеаль- І Поріг слухової чутливості в правому ного вікна. Така вібрація спричиняє І та лівому вухах можуть дещо відрізвідповідні коливання перилімфи верх- І нятися. Наприклад, відстань від гонього каналу і нижнього каналу, а від- І динника з почутим звуком до зовнішІ
повідно — коливання основної мембрани І нього слухового проходу правого вуха спірального органа. Під час Ґі коливання І досліджуваного може бути 23см, а до
І
волоскові клітини торкаються покривної І лівого — 25 см.
мембрани і згинаються. Унаслідок цього Відстань до годинника, що віддаляєтьІ
в рецепторних волоскових клітинах ви- І ся, збільшилась до 32см.
никають збудження„які перетворюються І Таким чином, поріг чутливості вуха на нервові імпульси, що передаються І свідчить про гостроту слуху.