• Post Thumb

Порадити ГДЗ у спільнотах:

Виберіть наступне рішення:

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1. МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА КІСТКОВОЇ, ХРЯЩОВОЇ ТА М'ЯЗОВОЇ ТКАНИН ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2. ВТОМА ЗА СТАТИЧНОГО Й ДИНАМІЧНОГО НАВАНТАЖЕННЯ. ВПЛИВ РИТМУ Й НАВАНТАЖЕННЯ НА РОЗВИТОК ВТОМИ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №3. МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА КРОВІ ЛЮДИНИ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №4. ДІЯ ФЕРМЕНТІВ СЛИНИ НА КРОХМАЛЬ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №5. БУДОВА ШКІРИ, НІГТЯ, ВОЛОСИНИ (МІКРОСКОПІЧНА Й МАКРОСКОПІЧНА) ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №6. БУДОВА ГОЛОВНОГО МОЗКУ ЛЮДИНИ (ВИВЧЕННЯ ЗА МУЛЯЖАМИ, МОДЕЛЯМИ ТА ВОЛОГИМИ І ПЛАСТИНЧАСТИМИ ПРЕПАРАТАМИ) ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №7. ВИЗНАЧЕННЯ АКОМОДАЦІЇ ОКА, РЕАКЦІЇ ЗІНИЦЬ НА СВІТЛО ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №8. ВИЯВЛЕННЯ СЛІПОЇ ПЛЯМИ НА СІТКІВЦІ ОКА ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №9. ВИМІРЮВАННЯ ПОРОГА СЛУХОВОЇ ЧУТЛИВОСТІ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №10. БЕЗУМОВНІ Й УМОВНІ РЕФЛЕКСИ ЛЮДИНИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №1. БУДОВА СУГЛОБІВ. ДОПОМОГА ПРИ УШКОДЖЕННЯХ ОПОРНО-РУХОВОЇ СИСТЕМИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №2. ВИМІРЮВАННЯ ЧАСТОТИ СЕРЦЕВИХ СКОРОЧЕНЬ (ЧСС) І АРТЕРІАЛЬНОГО ТИСКУ (АТ) ПРАКТИЧНА РОБОТА №3. РЕАКЦІЯ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ НА ДОЗОВАНЕ НАВАНТАЖЕННЯ ПРАКТИЧНА РОБОТА №4. ВИВЧЕННЯ КРОВООБІГУ. ЗМІНИ В ТКАНИНАХ ПРИ ПОРУШЕННІ КРОВООБІГУ ПРАКТИЧНА РОБОТА №5. АНТРОПОМЕТРИЧНІ ВИМІРИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №6. АНАЛІЗ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ЗА ДОБУ ТА ВІДПОВІДНІСТЬ ЙОГО НОРМАМ ПРАКТИЧНА РОБОТА №7. ВИМІРЮВАННЯ ТЕМПЕРАТУРИ ТІЛА В ПАХВОВІЙ ДІЛЯНЦІ ПРАКТИЧНА РОБОТА №8. ДОСЛІДЖЕННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ПАМ'ЯТІ ПРАКТИЧНА РОБОТА №9. ВИЗНАЧЕННЯ ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ ПРАКТИЧНА РОБОТА №10. ВИЯВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ СХИЛЬНОСТЕЙ

Розпізнання тексту ГДЗ що на зображені:

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №10
БЕЗУМОВНІ Й УМОВНІ РЕФЛЕКСИ ЛЮДИНИ
МЕТА: дослідити безумовні рефлекси І якого орган пристосований, оскільки людини та виробити умовний рефлекс І він діс в природних умовах. Нащадки на слово. І успадковують безумовні рефлекси від ОБЛАДНАННЯ: іграшковий дзвоник. І батьків. Оскільки безумовні рефлекси є
І
ХІД РОБОТИ
І вродженими, вони мають готові анатоІ
мічно сформовані рефлекторні дуги ще І.Спостереження безумовних Рефлексів. І до моменту народження дитини. у їх 1. ДлЯ спостеРеженнЯ за орієнтуваль- І функціонуванні основну роль в діграним Рефлексом Раптово покладіть РУКУ І ють підкіркові ядра, стовбур мозку,
І
на плече УчнЯ, Який сидить пеРед вами. І спинний мозок. 11роте безумовні рефЯкою буде його реакція?
І
І лекси перебувають під контролем кори 2. Для спостереження за мигальним І
головного мозку.
рефлексом обережно пальцем доторк- І
І Безумовні рефлекси утворилися в проніться до своїх повік, вій. ІЦо відбуцесі тривалого еволюційнаго розвитку вається? І
людини, тому є видовими реакціями, 11. Спостереження за утворенням умовякі характерні для всіх людей. Бони ного рефлексу. І
зберігаються протягом усього життя 1. Учитель пропонує учням вставати
' людини, якщо внаслідок захворюванпісля того, як скаже слово «встаньте». І
ня або травми не ушкоджуються ті чи Він дзвонить дзвіночком, а потім каже
інші ланки рефлекторної дуги. Безумовслово «встаньте». Кілька разів поєднує І
ні рефлекси визначають певну, чітка ці два подразники — дзвоник і слово.
окреслену програму поведінки, яка 2. Учитель дзвонить дзвоночком, але І
забезпечує пристосування організмів слово «встаньте» не каже. ІЦо спостері- І
гаєте? Чому.
?
І
І до стабільних, характерних для даного 3. Зробіть висновок: які особливості І
безумовних і умовних рефлексів? І До безУмовних Рефлексів людини належать рефлекси, пов' язані з регуляцією
ВИКОНАННЯ РОБОТИ І процесів иттєдіяльності. Серед них
І
Безумовні рефлекси — вроджені, від- І виділяють харчові, захисні, орієнтуносно постійні реакції організму на І вальні та статеві рефлекси.
дію зовнішнього або внутрішнього се- І Набута поведінка пов язана з утвоІ
У
редовища. Вони проявляються внаслі- І ренням умовних рефлексів та їх гальдок дії адекватного подразника. Адек- І муванням. Умовних рефлексів кожна
І
ватним називають подразник, до дії І людина набуває індивідуально. Вони
формуються за певних умов і зміню- І лекси — це реакції, які утворюються
І
ються протягом життя людини. У їх І внаслідок дії природних ознак безумовздійсненні основна роль належить корі І ного подразника. Штучні умовні рефвеликого мозку, лекси утворюються на байдужі до безуДіяльність вищих відділів головного І мовнорефлекторної реакцИ подразники. мозку пов' язана з прямим впливом под- І Умовні рефлекси можна виробляти не
І
разників, які мають біологічне значення І лише на основі безумовних, а й на осдля організму, і залежить від умов, які І нові раніше набутих умовних рефлексів,
І
супроводжують ці подразнення. Такі І які стали доволі міцними. Це умовні набуті рефлекси й забезпечують присто- І рефлекси вищого порядку.
І
сування організму до конкретних умов І Умовні рефлекси є пристосувальними навколишнього середовища. реакціями організму, які формуються І.Павлов виділив умови утворення І умовами життя людини і дають можумовних рефлексів: 1) одночасна дія ' ливість заздалегідь пристосуватись до
І
двох подразників: байдужогодля цього І нових умов. Вони мають попереджу- виду діяльності, який у подальшому ' вальне сигнальне значення, оскільки
І
стає умовним сигналом, і безумовно- І організм починає цілеспрямовано реаго подразника, який викликає пев- І гувати до того, як почне діяти життєво ний безумовний рефлекс; 2) умовний І важливий подразник.
подразник повинен випереджати дію І Якщо раптово покласти руку на плече безумовного і бути фізіологічно слаб- І учня, він повернеться у бік подразника.
І
шим, ніж безумовний; 3) кількаразове І Мигальний рефлекс проявляється у мипідкріплення умовного подразника бе- ганні повік при небезпеці ушкодження
І
зумовним; 4) відсутність дії сторонніх І ока. Це безумовні рефлекси.
подразників.
І
Прикладом умовного рефлексу може За характером умовного подразника І бути вставання учнів після дзвінка, розрізняють умовні рефлекси природ- ' при цьому вчитель не каже слово
І
ні та штучні,. Природні умовні реф- І «встаньте».