• Post Thumb

Порадити ГДЗ у спільнотах:

Виберіть наступне рішення:

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №1. МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА КІСТКОВОЇ, ХРЯЩОВОЇ ТА М'ЯЗОВОЇ ТКАНИН ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №2. ВТОМА ЗА СТАТИЧНОГО Й ДИНАМІЧНОГО НАВАНТАЖЕННЯ. ВПЛИВ РИТМУ Й НАВАНТАЖЕННЯ НА РОЗВИТОК ВТОМИ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №3. МІКРОСКОПІЧНА БУДОВА КРОВІ ЛЮДИНИ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №4. ДІЯ ФЕРМЕНТІВ СЛИНИ НА КРОХМАЛЬ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №5. БУДОВА ШКІРИ, НІГТЯ, ВОЛОСИНИ (МІКРОСКОПІЧНА Й МАКРОСКОПІЧНА) ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №6. БУДОВА ГОЛОВНОГО МОЗКУ ЛЮДИНИ (ВИВЧЕННЯ ЗА МУЛЯЖАМИ, МОДЕЛЯМИ ТА ВОЛОГИМИ І ПЛАСТИНЧАСТИМИ ПРЕПАРАТАМИ) ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №7. ВИЗНАЧЕННЯ АКОМОДАЦІЇ ОКА, РЕАКЦІЇ ЗІНИЦЬ НА СВІТЛО ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №8. ВИЯВЛЕННЯ СЛІПОЇ ПЛЯМИ НА СІТКІВЦІ ОКА ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №9. ВИМІРЮВАННЯ ПОРОГА СЛУХОВОЇ ЧУТЛИВОСТІ ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №10. БЕЗУМОВНІ Й УМОВНІ РЕФЛЕКСИ ЛЮДИНИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №1. БУДОВА СУГЛОБІВ. ДОПОМОГА ПРИ УШКОДЖЕННЯХ ОПОРНО-РУХОВОЇ СИСТЕМИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №2. ВИМІРЮВАННЯ ЧАСТОТИ СЕРЦЕВИХ СКОРОЧЕНЬ (ЧСС) І АРТЕРІАЛЬНОГО ТИСКУ (АТ) ПРАКТИЧНА РОБОТА №3. РЕАКЦІЯ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ НА ДОЗОВАНЕ НАВАНТАЖЕННЯ ПРАКТИЧНА РОБОТА №4. ВИВЧЕННЯ КРОВООБІГУ. ЗМІНИ В ТКАНИНАХ ПРИ ПОРУШЕННІ КРОВООБІГУ ПРАКТИЧНА РОБОТА №5. АНТРОПОМЕТРИЧНІ ВИМІРИ ПРАКТИЧНА РОБОТА №6. АНАЛІЗ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ ЗА ДОБУ ТА ВІДПОВІДНІСТЬ ЙОГО НОРМАМ ПРАКТИЧНА РОБОТА №7. ВИМІРЮВАННЯ ТЕМПЕРАТУРИ ТІЛА В ПАХВОВІЙ ДІЛЯНЦІ ПРАКТИЧНА РОБОТА №8. ДОСЛІДЖЕННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ПАМ'ЯТІ ПРАКТИЧНА РОБОТА №9. ВИЗНАЧЕННЯ ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ ПРАКТИЧНА РОБОТА №10. ВИЯВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ СХИЛЬНОСТЕЙ

Розпізнання тексту ГДЗ що на зображені:

ПРАКТИЧНА РОБОТА №8
ДОСЛІДЖЕННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ПАМ'ЯТІ
МЕТА: виявити індивідуальні особли- І
Ї
ХІД РОБО"ҐИ
вості пам' Яті та з' ЯсУвати вплив логіч- І 1. Цизначення виду нам"яті.
І
ного зв' язку на запам'ятовувашю. І 1, 11рослухайтс 10 слів, які зачитає вчи-
ОБЛАДНАННЯ: набір карток зі слова- І тель. Запишггь слова, які ви запам'ятали,
І
ми, аркуші чистого паперу. І у довільній послідовності.
2. Уважно прочитайте слова, написані 1 Мимовільне запам'ятовування здійІ
на 10 картках, які послідовно демон- 1 снюється тоді, коли людина не ста-
струє вчитель через кожні 5. секунд. 1 вить спеціальної, мети запам'ятати.
Потім запишіть слова, що запам'ятали, 1 Довільне запам'ятовування потребує
у довільній послідовності. І вольових зусиль людини, Воно має
І
3. Одразу записуите в зошит 10 слів, які 1 цілеспрямований характер, у ньому
диктує вчитель. Після цього закрийте І використовуються спеціальні прийо-
зошит і на аркуші паперу запишіть ми запам'ятовування. Залежно від
І
У
1
слова, які запам ятали, у довільніи І міри розуміння матеріалу довільне
послідовності.
І
І запам'ятовування буває механічним і
4. Підрахуйте кількість правильно від- 1 логічним іосмисленим).
творених слів У кожному завДанні. 1 Механічне запам'ятовування здійснюєтьІ
ІІ. ДосліДжеинЯ логічного та механіч- 1 ся без розуміння сутності матеріалу, а ло>
І
гічне — тоді, коли людина розумів ма-
1, Іїрочитайте 10 рядків, що склада-
1 теріал, уміє встановлювати взаємозв'язки
ються з пар слів із логічним зв' язком І
між предметами та явищами.
між ними. Наприклад, буква — слово,
Інформація, яка після запам'ятовування
сні г — зима тощо. Потім затуліть одне 1
зберігається в мозку, може забуватися,
слово з пари аркушем паперу й до-
1 а та, що залишилась у пам' яті, може
пишіть відповідне слово. Підрахуйте 1
змінюватися. Якщо запам'ятовування
кількість правильно відтворених слів.
ш а' з ня з осмислене, то в пам' яті зберігаються
парами слів без логічного зв' язку між 1 лише основні дУмки, а все дРУгоРЯдне
ними. Наприклад, телефон — сніг 1 забувається. Якщо запам'ятовування
* І
сосна — лолска тощо. І механічне, зберігаються лише окремі
3. Зробіть висновок: який вид пам' яті Розрізнені фрагменти.
І
Ф
у вас переважає; як впливає ло- І ІІоказником міцності запам ятовування
гічний зв' язок між словами на їх І і ВОДНОЧаС НаСЛіДКОМ ЦЬОГО ПРОЦЕСУ є
І
запам'ятовування'? відтворення. Наипростіша форма відІ творення — упізнавання, яке виникає
І
за повторного сприиняття предметів.
1 Складнішою формою відтворення є згадування, оскільки воно відбувається без
І
Рис. 1. Картка для визначення сліпої плями
І повторного сприйняття предмета.
ВИКОНАННЯ РОБОТИ Усе, що людина запам'ятовує, із часом
Важливу роль у навчанні людини 1 забувається. Забування — немож-
відіграє пам' ять. Пам' ять — це здат- 1 ливість відтворити інформацію в пев-
ність людини фіксувати інформацію, 1 ний момент. Воно оберігає мозок від
І
зберігати й відтворювати її в потрібний 1 перевантаження. В основі забування
момент. Вона допомагає людині оволоді- І лежить гальмування.
вати знаннями, способами діяльності, 1 За характером запам ятовування розрізІ
3
передавати їх наступному поколін- І няють пам' ять емоцій ну, рухову, образІ
ню, зберігати індивідуальний досвід. 1 ну, словесно-логі чну. Емоціина память
Без пам' яті неможливими були б ро- 1 пов' язана із запам'ятовуванням, збере-
зумова діяльність, створення образів, 1 женпям і відтворенням людиною своїх
І
уява, орієнтування в навколишньому І емоцій та почуттів. Запам'ятовуються не
середовищі. У пам яті розрізняють такі 1 стільки власне емоції, скільки предмети
І
головні процеси: запам'ятовування, І та явища, що їх спричиняють. Рухова
зберігання, відтворення і забування. 1 пам' ять пов' язана із запам'ятовуванням,
В основі, запам'ятовування лежить ут- 1 збереженням і відтворенням рухів. Вона
ворення тимчасових нервових зв' язків 1 є основою формування різних умінь
між новим і раніше закріпленим зміс- 1 і навичок, засвоєння мови. Образна
том. Розрізняють мимовільне і довільне пам' ять пов' язана з формуванням чутІ
запам'ятовування. 1 ливих образів — уявлень про конкрет-
ні предмети, явища, їх властивості. І відтворювати цю інформацію. Міцність
І
Залежно від того, якими сенсорними І пам яті свідчить про її здатність утрисистемами сприймаються об' єкти при І мувати певний час потрібну інформаІ
їх запам'ятовуванні, зона буває зоровою, І цію. Швидкість пам' яті визначається слуховою, смаковою, нюховою, дотико- І кількістю повторень, потрібних людині
І
вою. Словесно-логічна пам' ять пов' язана І для залам'ятовування нового матеріалу. із запам'ятовуванням, збереженням, І Точність — це властивість, яка харакупізнаванням і відтворенням прочитаних І теризується відповідністю відтвореного або почутих думок, понять. І тому, що запам'ятовувалося, та кільПам' ять людини має свої особливості. І кістю допущених помилок. Готовність
І
Серед індивідуальних характеристик І до відтворення виявляється в тому, як пам' яті виділяють обсяг, міцні сть, І швидко й легко в певний момент людина швидкіспгь, точні сть і готовність. І може пригадати потрібні їй відомості, Обсяг — це характеристика пам' яті, І Пам' ять різних людей відрізняється яка відображає кількість інформації, І також тим, який матеріал людина що можна залам'ятати, а також мож- І краще запам'ятовує — образний, слоливості людини фіксувати, зберігати й І весний чи однаковою мірою обидва.