Виберіть наступне рішення:
Розпізнання тексту ГДЗ що на зображені:
І
267. Варіант 1. 1 рівень.
І Нам важко обійтись без густих лісів, без крайніх полів та садів, без їхніх ' мешканців, у нашій душі завжди жи- є ла часточка всього цього.
Є І» ЯІ Л Ц' Р П.ПЦИП",: «- вколо чайки літають нзд головою, десь в товщі води плавають медузи і риби. А як радісно, легко буває часом на душі, сидиш у садку, слухаєш співи птахів та шум дерев. Хіба не чудово! Але найдивніші, найдивовижніші почуття переповнюють людину під час відвідування лісу. Спершу навкруги
. О РРДУД ж~ Ц ДІЦПППЦ— УР ЦППЯПІДП йЖИЦЦ ПЯИУДИМ Іцй~. Рді « ~~ . ОЦ ЦР— ІРЯ. Р У ПІЦРРПЦИРІ ІРПІ: І Ц Р
Р П " Прцйрйуд ° Ц" У ша... Аж раптом десь над тобою поттр1ск1Іють ьсухі гілки дуба: прудка білка перескаккує єз дерева на дерево в пошуках Гжі. Неймовірна краса! іК. 1нгінова) 1ноді, сидячи біля моря, дивишся: навколо чайки літають над головою, десь в товщі води плавають меііІІзи і риби. Ц: Ц, Ц. 3'ясування + одночасність о рддйц " ц цояпцй — ур Яйййр.'. Иь Цй".й ППИУ.. ІПЯ * голоси пташок.
Ц вЂ” інаслідок~, інаслідок1.
оцдцдпяйц — І йр у ЯІдйю на місці: щойно прямо перед носом пролетів шпак.
Ц вЂ” іпричина1, із'ясування~.
А РО Д Д ОД б Дд~іб»ДПУ
сухі гілки дуба: прудка білка переска-
кує з дерева на дерево в пошуках їжі.
і1: іпричина1.
П рівень. 1. Г. 2. А — 4, Б — 1.  — 5,
à — 2,Ґ — 3,
ПІ рівень. 1. Мова наша є таємницею:
досі незвіданими залишаються її гли-
бини. Дивуєшся дорогоцінності мови
нашої: безліч усього в ній заховано.
Простежимо коріння української мо-
ви — у кожної мови є своя історія. Лю-
дина створила мову — мова полонила
людину. Святі слова (рідна мама і рід-
ний тато, рідна земля і рідна Україна,
рідна мова і рідна школа) тримають
нас на світі: зони е фундаментом жит-
тя. Отже, найбільше і найдорожче до-
бро в кожного народу — це його мова:
основа існування і розвитку.
Варіант 2. 1 рівень.
Людина все найдорожче увінчує у сло-
ві. 3 давніх-давен вико истов вали
Р: а РАДУД
У *УРУ РДУ ДЮ..... Р "ДД.
Пдд щ дг» «м
Д РРДДДДУДРД Л д. Д Р
но, зона бере свій початок зі слова ма-
ти — найголовнішого й найріднішого
в житті кожного.
Для когось це гроші чи майно, для ін-
ших — рідна мова. Ми повинні збагачу-
вати мову, плекати її, як мати своє дитя.
11едарма кажуть: «Пташок упізнають
по піснях, а людей — по слову». Най-
кращий спосіб дібратися до серця люди-
ни — сказати щось прекрасне, а обра-
зиш — не чекай у відповідь доброго
І слова, аджс слово — не горобець, ви-
летить — не спіймаєпт.
І
, Треба берегти слово у великій украї-
нській мові, як наші діли та прадіди.
І
І А не любиш рідного слова„святих
І звуків дитинства — не заслуговуєш
на ім я людини! іА. Чекаренко)
І
І 3 давніх-давен використовували слово
І
Р : Р~ЩШ У УРУ
І народу„уславлює націю.
І
Ц: І пояснення).
І Полумати лише: із маленького слова
І
, народжується могутня мова.
І О із'ясуванняІ.
П рівень. і. В. 2. А — 5, Б — 3, В—
І 1,à — 4,Ґ — 2,Д вЂ” 6.
ПІ рівень. 1. Весна — чудова пора року: природа прокидасться після сну і навколо твориться нове життя. Змахне Березень своєю рукою — потечуть бурхливо струмки. А тут якраз поспіє йому на зміну невгамовний Квітень: розкриє перші пуп'янки, залоскоче теплим промінням. Справжній, чистий аромат землі почуваєш тільки тоді. Поки не пішли в роси трави, не розпустилося на деревах листя, не розкрились квіти. Травень — зелений, квітучий, гучний місяць: навколо все рясшє і дихає на повні груди. А взагалі, весну відкривають птахи. Тільки війде сніг — чути їхнє веселе піебетання. Розтопить сонце лід на річках — вода починає оживати і пінитися, гріється і витанцьовує на сонці. Одш птахи залишаються тут, а інші летять далі на північ: їхня зимівля закінчилася.
11априкінці весни зовсім теплішає: пекучішим стає сонце, все більше прогрі- вається земля.
- Пошук книги по фільтру