Виберіть наступне рішення:
Розпізнання тексту ГДЗ що на зображені:
133. П. Я ставлю зцак ріьцостх між
цими двома неосягненпими величинами с повним усвідомленням того, що вчитель живе Ії Ї<ожїх1ІЇ лїодххні. Іскладїїоп1,<ц)ядне з'ясувальцс, сцолу цц<ОЄ — — що, чої о?) Отже, за свят)стю Ї)іхї ьищиїй навіть од ї<І1фічїхих богїв, Є)ск1льки бсз Остапп1х, як бачимо, можца обійтися„без учителя ж — ніко)їц і п1комуі 1СЇЄлйдїїоїїіді)))дне обставинне з п)дрядпою причини, саолучнцк -- оскхлькц, чому? з якоі причини?) 3 тїєю лиїце засторогою, що за складнїстЇО завдань, якї в хитрль має розв' язувати зарйз, — — нинїп цьому перебудовцому Їїеріодові пе зпаїітц адекватного в минулому... (СІЄлйдноїїїдряднс
ОЗНЯЧЙЛЫХЕ, СЦОЛУЧНИК вЂ” — ЩО, ЛКОЮ?)
Час і хїі)ої реЄЇ мїххяїоть х ландпїафт, і професії деякї надходять в архїв. Ісклїхдпосуряднс, сполучцик — І, віднохценпя одцочаснос Ї 1) 1 яв:що добро ві Іне — а це воістиїїу так, то бсзсмертцци Гсц, і)чїхтелїо, як саме життя. (Склйдїїоїїідрїїдїїе обставинне з підрядною умови, сцолучник — - вхїїцо ... тО. Йа якоі умОГІІ.)) ІІІ. Й) ~їастїї)ЇІЇ сї(лалнОГО 1)С~Ї<ЇІЇІЇХІ 1)і ° вио)їр<ївїп м1Ж с<ЇЄЇЄ)ЇЄЇ: Єіас 1 Іхі)ОГЇ)<їс їїїїїїїїоть Ї .ЇЇЇЇЇЇ)ЇЇІЇЇ<фг, і 1<ї)Є)Є)їесїї ЇІЄЇЇІІЄІ ЇЇЇЇЇхоїї:.І'І'ь в Йрхїв.
б) одцй з частцц ЇЇІЇЄГІ уї<ІЇЄЇ зйлсжцок) вїд ІЇІІІЇОІ: )і ст;їїїл<ЄЇ зцйк рїввості мі)І<
ниї <и дїїрма ЇЇГОЄ;яї'Їц'ІЇ Іїц<~ЇІІ Іц ли'ЇІЇЇІЙ-
ми с цоюццм у<)їїід<ЇЇ<їлсїїї<їїм того, цїо ~їчїїтелї: )І<цї<Є' В кожїїіб лїодїїїїі. ОІ"в<г, їа сввті<ик) Ї":ін ЇЇЇЇЇЇ-).їі и:.Її~і ЇЇ, од вїїфі. ~ЇІЇ)їх 00- ІВ оскільї<хЇ. б<." О".ЄЇ)нїї" х, яї< бачимо, можцй об!ІІЇ.Ї~:..«, бс:Ї у- ителя )Ї< -. — ЇІІЇЄ<)лц Ї Їц;<Є)аїу! 1 цї<Гио ІЇЄ)боо ЇЇЇЇЇЄ це — Й цг воїгтиїїу тзк, ІО Огзсм< Ї)тї<ЇІЇЇ ЄСЇЇ, 1)чїїтслЇЄЇ, цк самЄ' ЇІ<ЇЇТ'ІЇ.
<1<. )1 <Ї цїввю;ЇІЇ,ЇЇ; рївїї<)сїї Іїїі)ІЄ Їїцїїї< двома '.,' .'Осягц< Іїццм<І вслїї'Їццамц с Їїо-
впим усвідомленням того, що вчитель
линво в кожн1й людин1. (складнон1дря-
дне з'ясувальпе, сполучник — що).
- Пошук книги по фільтру