Виберіть наступне рішення:
Розпізнання тексту ГДЗ що на зображені:
102. Особливості тексту 3 великої букви Україна, бо назви держав пишуться з великої букви.
1. 1) Учителька розповідала про повітряного змія.
2) Батько запитав у дітей, чи знають вони як робити повітряного змія.
3) 3 слів хлопчика незрозуміло, як потрібно робити повітряного змія.
2. Батько похвалив дівчинку, бо вона послідовно і звязно розповіла про те, як треба робити повітряного змія.
3. Візьміть 3 — 4 дощечки. Збийте дощечки цвяхами. Розмалюйте цупкий папір. Приклейте папір до дощечок. Прив'яжіть до змія грубу нитку.
2. Уранц1 Єгорко встав з ліжка сам. Він вааталин ліжко. Сам щабив зарядку. Єгорко пл;ягпщя. Сам пониатив зуби. Сам поставив чашки на стіл. Сам памив посуд.
Ї все сам1 Без нагадувань!
Слова відповідають на питання (що зробив?),' це дієслова.
У цьому тексті розповідні речення, два останні треба читати з почуттям, підвищуючи силу голосу.
3. Учні працюють на уроці.
Дівчинка одягнена у красиву вишиванку.
Робітники працюють на будівництві.
Діти пайлнть уроки.
Учні мстили газети. і
І
У кімнаті стануть квіти.
4. Текст. Герої тексту: кошеня та вербові котики.
Прийшла весна. На вербі з' явилися пухнасті котики. Вони мріяли зустрітися з котиками, які жили в людей.
Одного разу вербовим котикам пощастило. На берег прибігло біле кошеня.
Вони замінюють слово котики.
Заголовок: Котики.
— Ой, які гарні котики!— зраділо кошеня.
— Я хочу дружити з вами! — Ми згодні! — закивали котики на вербових гілочках.
- Пошук книги по фільтру