• Post Thumb

Порадити ГДЗ у спільнотах:

Виберіть наступне рішення:

Тема 1. Звуки і букви. Тема 2. Тема 3. Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах Тема 4. Тема 5. Голосні звуки Тема 6. Тема 7. Наголос. Тема 8. Тема 9. Тема 10. Тема 11. Тема 12. Тема 13. Тема 14. Тема 15. Тема 16. Тема 17. Тема 18. Тема 19. Тема 20. Тема 21. Тема 22 Тема 23. Тема 24. Тема 25. Тема 26. Тема 27. Тема 28. Тема 29. Тема 30 Тема 31. Тема 32. Тема 33. Тема 34. Тема 35 Тема 36 Тема 37 Тема 38. Апостроф Тема 39 Тема 40. Тема 41. Тема 42. Тема 43. Тема 44. Тема 45. Тема 46. Іменник Тема 46. Іменник 47 Тема 47. Тема 48 Тема 49 Тема 50 Тема 51. Тема 52. Тема 53 Тема 54 Тема 55 Тема 56 Тема 57 Тема 58 Тема 59. Прикметник. Тема 60. Тема 61. Тема 62. Тема 63. Тема 65. Дієслово Тема 66. Тема 67 Тема 68. Тема 69 Тема 70. Тема 71. Тема 72. Тема 73 Тема 74. Тема 75 Тема 76. Тема 77. Тема 78 Тема 79. Тема 80 Тема 81. Тема 82. Тема 83. Тема 84 Тема 85. Тема 86 Тема 87. Тема 88 Тема 89. Тема 90. Питальні речення Тема 91. Тема 92. Тема 93. Тема 94. 95. Головні слова в реченні Тема 96. Тема 97. Зв' язок слів Тема 98. Тема 99. Тема 100 Тема 101. 102. Особливості тексту Тема 103. Будова тексту Тема 104 Тема 105 Тема 106 Тема 107 Тема 108. Мовні та немовні знаки Тема 109. Тема 110. Тема 111. Слова ввічливості Тема 112 Тема 113. Що ми знаємо про звуки і букви Тема 114. Що ми знаємо про частини мови Тема 115. Що ми знаємо про речення Тема 116. Що ми знаємо про текст Тема 117. Перевірте себе. Тема 118

Розпізнання тексту ГДЗ що на зображені:

102. Особливості тексту 3 великої букви Україна, бо назви держав пишуться з великої букви.
1. 1) Учителька розповідала про повітряного змія.
2) Батько запитав у дітей, чи знають вони як робити повітряного змія.
3) 3 слів хлопчика незрозуміло, як потрібно робити повітряного змія.
2. Батько похвалив дівчинку, бо вона послідовно і звязно розповіла про те, як треба робити повітряного змія.
3. Візьміть 3 — 4 дощечки. Збийте дощечки цвяхами. Розмалюйте цупкий папір. Приклейте папір до дощечок. Прив'яжіть до змія грубу нитку.
2. Уранц1 Єгорко встав з ліжка сам. Він вааталин ліжко. Сам щабив зарядку. Єгорко пл;ягпщя. Сам пониатив зуби. Сам поставив чашки на стіл. Сам памив посуд.
Ї все сам1 Без нагадувань!
Слова відповідають на питання (що зробив?),' це дієслова.
У цьому тексті розповідні речення, два останні треба читати з почуттям, підвищуючи силу голосу.
3. Учні працюють на уроці.
Дівчинка одягнена у красиву вишиванку.
Робітники працюють на будівництві.
Діти пайлнть уроки.
Учні мстили газети. і
І
У кімнаті стануть квіти.
4. Текст. Герої тексту: кошеня та вербові котики.
Прийшла весна. На вербі з' явилися пухнасті котики. Вони мріяли зустрітися з котиками, які жили в людей.
Одного разу вербовим котикам пощастило. На берег прибігло біле кошеня.
Вони замінюють слово котики.
Заголовок: Котики.
— Ой, які гарні котики!— зраділо кошеня.
— Я хочу дружити з вами! — Ми згодні! — закивали котики на вербових гілочках.