• Post Thumb

Порадити ГДЗ у спільнотах:

Виберіть наступне рішення:

Тема «Сім' я» Тема «Му Реts» (Домашні улюбленці) Тема «Аnimals»(Тварини) Тема «Іграшки» (»Тоуз») Тема «Свята»(«Ноlidays») Тема «Му Воdy» (Моє тіло). Тема«Schoo;» («ІІІкола») Тема «Пограймо!» (Lte s play!) Скоромовки Римівки, які допомагають засвоїти числівники. Римівка, нка допомагає зап'нтати нривітаннн «Ноw аге уои» а також лексику за темою "Сім'я". Римівка за темою еЗовнішність» Ця римівка дозволяє згадати лексику за темами Iграшки та Тварини ° Римівка, яка допомагає запам'ятати прийменники Ци римівка допомагае засвоїти словосполучення look at Римівка, яка допомагає залам'нтати, ик вживати займенники this - that Ця римівка допомагає засвогги словосполучення I like Римівки для фізкульхвилинок

Розпізнання тексту ГДЗ що на зображені:

Тема «Му Воду» (Моє тіло).
Розділ 6 за темою «Моє тіло» знайомить з лексикою яка означає частини тіла, з прикметниками, які стосу ються теми «Зовнішність», а також дає можливість по вторити тему «Тварини».
У вправі і на стор. ЗО можна знайти лексику, яка до помагає описати обличчя. Щоб краще запам'ятати нов~ лексику можна використати вправу «Виправ помилки».
А. (показує на ніс): И ія уоиг еуе.
В. Хо. і1 іяп'і п1у еуе. И ія шу пояе.
Також дуже допомагає гра «ТоисЬ» («Доторкнися»), вправа 4, стор. 81. Треба попросити дитину доторкнутися до частини тіла, яку Ви називаєте.
ТопсЬ уопг еагя.
ТоисЬ уоиг пояе.
ТопсЬ уоиг шои$Ь.
ТопсЬ уоиг еуея.
ТопсЬ уопг Іасе.
Перед тим, як робити вправу і на стор. 82 требз пояснити дитин1, що коли мова йде про когось іншогс (хлопчика, дівчинку або тварину) ми вживаємо структуру Ьая до$ замість Ьа~е нова. Також Ьа~е до$ вживається з займенниками Ье, яЬе, И. Можна попросити дитину описати свою іграшку з метою краще засвоїти новий матеріал.
Му Йо11 Ьая до$ $ио еуея апй Ьчо еагя. П Ьая яоЇ. а шоиФЬ апй а пояе.
Вправу 1 на стор. 84 можна робити разом з улюбленою іграшкою, яка допоможе краще запам'ятати нові слова.
ТЬія ія п1у рейду Ьеаг. В Ьая доі а Ьойу, а Ьеай, а песЕ.
1$ Ьаз доФ Ьго агшя, їдо ЬапсЬ, Ьчо 1едя.
Потім можна перейти до вправи 2 на стор. 84 і описати власну зовнішність.
і Ьаче до$ Ьчо еуея, Ь~о еагя, $жо Ьапйя, Ьчо 1едя, $жо агшя.