• Post Thumb

Порадити ГДЗ у спільнотах:

Виберіть наступне рішення:

Завдання 7.1. Завдання 8.1.1. Завдання 13.1. Завдання 14.1. Завдання 17.1. Завдання 18.1. Завдання 19. Завдання 20. Завдання 21. Завдання 23. Завдання 24. Завдання 25. Завдання 28. Завдання 34 Завдання 35 Завдання 37 Завдання 42 Завдання 46. Завдання 47. Завдання 49. Завдання 52. Завдання 61. Завдання 62. Завдання 77. Завдання 78. Завдання 80. Завдання 84. Завдання 86. Завдання 87. Завдання 89. Завдання 93. Завдання 94. Завдання 95. Завдання 97. Завдання 98. Завдання 103. Завдання 105. Завдання 106. Завдання 108. Завдання 109. Завдання 114. Завдання 115. Завдання 116. Завдання 117. Завдання 120. Завдання 121. Завдання 124. Завдання 126. Завдання 128 Завдання 129. Завдання 133. Завдання 135. Завдання 137. Завдання 141. Завдання 147. Завдання 148. Завдання 150. Завдання 151. Завдання 152 Завдання 154. Завдання 155. Завдання 157. Завдання 160. Завдання 161. Завдання 164. Завдання 166. Завдання 168. Завдання 171. Завдання 174. Завдання 175. Завдання 177. Завдання 180. Завдання 181. Завдання 187. Завдання 190. Завдання 191. Завдання 192. Завдання 194. Завдання 196. Завдання 198. Завдання 201. Завдання 203. Завдання 205. Завдання 206. Завдання 207. Завдання 208 Завдання 210. Завдання 211. Завдання 212. Завдання 214. Завдання 215. Завдання 216. Завдання 217. Завдання 221. Завдання 223. Завдання 224. Завдання 226. Завдання 231. Завдання 223. Завдання 234. Завдання 235. Завдання 237. Завдання 238. Завдання 242. Завдання 248. Завдання 249. Завдання 250. Завдання 251. Завдання 253. Завдання 254. Завдання 257. Завдання 258. Завдання 259. Завдання 262. Завдання 264. Завдання 265. Завдання 267. Завдання 268. Завдання 269. Завдання 270. Завдання 271. Завдання 273. Завдання 285. Завдання 287. Завдання 290. Завдання 292. Завдання 294. Завдання 295. Завдання 297. Завдання 299. Завдання 300. Завдання 304. Завдання 305. Завдання 307. Завдання 309. Завдання 310. Завдання 311. Завдання 314. Завдання 316. Завдання 318. Завдання 320. Завдання 326. Завдання 329. Завдання 332. Завдання 339. Завдання 340. Завдання 342. Завдання 345. Завдання 352. Завдання 357. Завдання 364. Завдання 365. Завдання 369. Завдання 371. Завдання 373. Завдання 375. Завдання 376. Завдання 377. Завдання 378. Завдання 389. Завдання 390. Завдання 392. Завдання 394. Завдання 397. ТЕСТИ

Розпізнання тексту ГДЗ що на зображені:

373. Варіант 1. 1 рівень.
Українська народна поезія найбагатша і найкрасивіша в Європі. Вона
відзначається великими мистецькими вартостями і поетичним натхненням, влучністю вислову та має в собі щось зворушливе, величаве, щось
чутливо-чуле, сумовите й живописне
(А. Люкшич).
ССЦ, 2 реч.: 1 — зачин, 2 — розвиток
дії та кінцівка; обидва контактні; послідовний спосіб зв' язку, видо-часові
форми зв' язку (теп. ч. док. вид), займ.
зона.
11 рівень.
Складне синтаксичне ціле — сполучення двох і більше речень, поєднаних
між собою в одне ціле за змістом та будовою, що виражає одне розгорнуте
повідомлення.
Воно складається з кількох різних
за будовою речень.
Складне синтаксичне ціле використовується в текстах наукового, художнього, публіцистичного й офіційно-ді- лового стилів.
І
Текст ділиться на абзаци.
Це відносно закінчена і пов' язана зміс- І
І
том частина тексту від одного відступу до третього. І
І
Основна думка абзацу визначається
в одному з речень. І
Варіант 2. 1. рівень.
І
Ми лежимо на м' якому, ніжному, як І
тільце дитини, піску Дніпра. Заходить
І
сонце, хмаринки над обрієм роже- І
во-малинові. Над нами ласкаво, приІ
вітно шелестить, як полаковане, листя І
білокорих осокорів... Радість і хвилюІ
ючий захват переживаємо ми в цей І
моментІ Коли ми прийшли на пустинІ
ний берег цього острова, коли на нас
війнув дніпровський вітер, змішаний
із запахами гарячого сонця, осоки,
листя і піску, ми трохи не завищали
І
од щастя. Ця якась свята пустельність І
І дніпрових жовтих пісків з ріденькими І
І кущиками, це широченне небо над наІ ми — в них страшенні чари! (В. ВинІ
ниченко)
І П рівень.
І Фразовий наголос — це наголос, який І використовується для сприйняття змі- І
І сту речення, як правило, стоїть у кінці І речення на слові, що має найбільшу смислову вагу.
І Контактний зв' язок — це зв' язок, коІ ли речення, що пов'язуються між соІ бою, розташовані поряд.
Дискантний зв' язок — це зв' язок, коли речення, що пов'язуються між собою, розташовані на певній відстані.
Послідовний спосіб зв' язку речень— це міжфразний зв' язок, у якому думка в мікротемі розгортається поступово: повний елемент попереднього речення стає своєрідним стартом для наступного.
Паралельний спосіб зв' язку речень— це між фразний зв' язок, який полягає в рівнозначності речень у тексті; зміст речень при цьому зв' язку розкривають якийсь один факт, називають ознаки того самого предмета, явища.
Для зв' язку речень у складному синтаксичному цілому (тексті) використовуються міжфразові зв' язки та мовні засоби.


І дніпрових жовтих пісків з ріденькими І
І кущиками, це широченне небо над наІ ми — в них страшенні чари! (В. ВинІ
ниченко)
І П рівень.
І Фразовий наголос — це наголос, який І використовується для сприйняття змі- І
І сту речення, як правило, стоїть у кінці І речення на слові, що має найбільшу смислову вагу.
І Контактний зв' язок — це зв' язок, коІ ли речення, що пов'язуються між соІ бою, розташовані поряд.
Дискантний зв' язок — це зв' язок, коли речення, що пов'язуються між собою, розташовані на певній відстані.
Послідовний спосіб зв' язку речень— це міжфразний зв' язок, у якому думка в мікротемі розгортається поступово: повний елемент попереднього речення стає своєрідним стартом для наступного.
Паралельний спосіб зв' язку речень— це між фразний зв' язок, який полягає в рівнозначності речень у тексті; зміст речень при цьому зв' язку розкривають якийсь один факт, називають ознаки того самого предмета, явища.
Для зв' язку речень у складному синтаксичному цілому (тексті) використовуються міжфразові зв' язки та мовні засоби.